Analogue Productions' - Ultimate Analogue Test LP

Kód: 753088700118
69 € 57,50 € bez DPH
Vypredané, overiť termín dodania
Analogue Productions' - Ultimate Analogue Test LP, Analogue Productions, 2006

Detailné informácie

Podrobný popis

Analogue Productions' Ultimate Analogue Test LP

Firma Analogue Productions sa rozhodla vytvoriť dokonalú testovaciu platňu. Konzultovali s mnohými odborníkmi v tejto oblasti, vrátane masteringových inžinierov, audio expertov, expertov na gramofóny a audiofilných poslucháčov, aby vytvorili skúšobnú nahrávku, aká ešte nebola vytvorená. Keď im Barry Wolifson zo Sterling Sound v New Yorku zavolal s rovnakou myšlienkou vytvoriť ultimátnu testovaciu nahrávku – začali premýšľať a skúmať nápady, až kým neboli obaja úplne spokojní s tým, čo by na nahrávke malo byť.

Väčšina testovacích záznamov v minulosti bola vykonaná na testovanie rôznych zariadení. Tento testovací záznam nezahŕňa hlúpe výstrely z dela, písacie stroje, hlasy na jednom kanáli a iné zbytočnosti. Tento je stvorený priamo pre váš gramofón a prenosku. Je navrhnutý tak, aby poskytoval základné testovacie signály potrebné na čo najjednoduchšiu kalibráciu gramofónu. Táto platňa bola masterovaná a vytvorená na Neumann VMS 80 vo firme Sterling Sound a vylisovaná vo firme RTI na vysokokvalitný, 180-gramový panenský vinyl.

Strana 1

Všeobecná referenčná úroveň

  • Tento 1 kHz referenčný tón vám umožní vytvoriť „základnú úroveň“ pre všetky merania.
  • Track 1 - 1 kHz referenčný tón 7 cm/s Mono, vo fáze (lateral)
  • Základná referencia pre všetky merania, nastavenie merania pre maximálne pohodlie (v štúdiu 0VU).
  • Upravte vyváženie kanála pre výstup.
  • Používa sa tiež na kontrolu uhla; Signály L a R by mali byť presne vo fáze, ktorá sa zobrazuje na osciloskope.

Úprava azimutu

  • Track 2 - 1 kHz referenčná úroveň, iba ľavý kanál
  • Zmerajte výstup pravého kanálu
  • Track 3 - 1 kHz referenčná úroveň, iba pravý kanál
  • Zmerajte výstup ľavého kanálu
  • Záleží na tom, aby ste stylus umiestnili presne kolmo do drážky.
  • Otočte prenosku okolo jej radiálnej osi, kým sa merania z Track 2 a Track 3 nebudú rovnať alebo nebudú veľmi blízko pre každý kanál.

Vysokofrekvenčné nastavenie

  • Track 4, 5 a 6 sa používajú na kalibráciu RIAA vysokofrekvenčného ekvalizéra phono predzosilňovača. Toto sa použije na kalibráciu masteringového phono predzosilňovača alebo akéhokoľvek iného phono predzosilňovača, ktorý má tieto nastavenia.
  • Track 4 - 1 kHz tón pri -20 pod referenčnou úrovňou, lateral
  • Použitie na vysokofrekvenčný test.
  • Track 5 - 10 kHz referenčný tón pri -20 dBu, lateral
  • Upravte vysokú frekvenciu, kým sa výstupná úroveň nerovná úrovni Track 4.
  • Track 6 - 1 kHz až 20 kHz, pri -20 dBu, mono (lateral)
  • Hodnota AC milivoltmetra by mala zostať konštantná na všetkých frekvenciách. Existuje niekoľko faktorov, ktoré môžu ovplyvniť frekvenčnú odozvu, vrátane kapacitancie kábla, osadenie prenosky, sledovacia sila alebo aj opotrebované diely. Z tohto dôvodu môže byť ťažké dosiahnuť dokonalú frekvenčnú odozvu. Niekedy dosiahnutím menších kompromisov pri 10 kHz nastavení, možno dosiahnuť lepšiu celkovú frekvenčnú odozvu.

Nízkofrekvenčné nastavenie

  • Track 7 a 8 sa používajú na kalibráciu RIAA nízkofrekvenčného ekvalizéra phono predzosilňovača.
  • Track 7 - 1 kHz až 20 Hz, pri 0 VU (lateral)
  • Pustite Track 7 a zmerajte výstup s AC milivoltmetrom.
  • V ideálnom prípade bude výstup plochý na všetkých frekvenciách. Pri pohľade na osciloskop by amplitúda mala zostať konštantná aj počas klesania frekvencie.
  • Track 8 - 100 Hz referenčný tón pri 0 vu (lateral)
  • Nastavte LF Eq na referenciu (čo je váš údaj z Track 1).

VTA nastavenie

  • Track 9 - Toto je testovací signál IEC intermodulačného skreslenia (IMD); 60Hz & 4kHz 4:1 ratio.
  • Pomocou testera IMD nastavte VTA zdvihnutím alebo spustením ramienka, aby ste dosiahli minimálne skreslenie.

Štandardný testovací signál Wow & Flutter; 3 150 Hz

  • Track 10 - Merač Wow & Flutter poskytne dynamické zmeny rýchlosti ako percentuálnu odchýlku od nominálnej hodnoty.
  • Čítač frekvencie by mal ukazovať presne 3 150 Hz pre nominálnu rýchlosť. Môžete tu tiež použiť funkciu Hz na vašom multimetri (ak je vo výbave), aby ste overili rýchlosť. Môžete tiež použiť na vyhľadanie meraní pri 45 RPM. Správne čítanie pri 45 RPM by bolo 4253 Hz (45 / 33 1/3) x 3150.

Strana 2

Anti-skating test; 315 Hz amplitúdová zmena na + 12 dBu (lateral)

  • Track 1 - Signál by mal zostať čistý v oboch kanáloch až po najvyššiu úroveň, a to počuteľne aj pri pohľade na osciloskop. V prípade skreslenia, zvyšujte anti-skating silu alebo znižujte anti-skate, až kým nedôjde k skresleniu rovnako pri oboch kanáloch. Informácie o ľavom kanáli sú vpísané na vnútornej stene drážky, informácie o pravom kanáli na vonkajšej stene drážky. Kvôli uhlu otočeného ramienka, neustále sa meniaca vektorová sila vychýli ramienko smerom k stredu záznamu, čo spôsobí, že stylus stratí kontakt s vonkajšou (t.j. pravý kanál) stenou drážky. Anti skating sila sa snaží vyrovnať túto silu použitím podobnej sily. Rovnako sa akceptuje, že vektor celkovej sily sa zvyšuje, keď sa rameno blíži bližšie ku koncu záznamu.

Track 2 Pink noise lateral a Track 3 Pink noise vertical

  • Používa sa na „demagnetizáciu“ prenosky
  • Prehrajte tieto tracky päť až desaťkrát po každých 300 hodinách normálneho prehrávania LP.

Track 4 - 1 kHz @ referenčná úroveň, vertikálna

  • Tento mimofázový signál by sa mal blížiť k nule, keď sa zráta na mono.
  • Akékoľvek stále prítomné signály sú znakmi skreslenia, nedostatok vyváženia kanálov alebo anomálie časovania (fázy). Tento test môže byť druhým potvrdením anti-skate nastavení.

Track 5 - 1 kHz až 10 Hz sweep @ -20 pod referenčnou úrovňou, vertikálna

  • Rezonančné anomálie v ramienku / prenoske sa ukážu ako vrcholy a poklesy amplitúdy, keď frekvencia klesne.
  • Opäť platí, že pri počúvaní v „Mono“ je ľahšie počuť skreslenie.

Track 6 - Silent groove pre zníženie praskania

  • Počas prehrávania tejto nahrávky by sa z gramofónu nemalo do reproduktorov prenášať nič. Znova prehrajte nahrávku a jemne poklepte na stojan alebo podstavec, na ktorom máte gramofón. Do reproduktorov by sa nemal prenášať takmer žiadny hluk. Táto nahrávka vám pomôže experimentovať s metódami a produktmi izolácie gramofónu, aby ste dokázali zo svojho prehrávacieho systému vyťažiť maximum. Možno bude lepšie použiť uzavreté slúchadlá pre najlepšie výsledky počúvania alebo stetoskop.

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: